dinsdag 13 december 2011

Yara doet het weer!

Ze doet het weer, onze Yara, en toch vind ik het iedere keer weer geweldig.

Net als bij het vorige nest bracht Yara de pups vandaag een cadeautje in de vorm van kippennek. Het was niet veel dit keer, maar toch. Op de foto zie je een van de kleine mannen met een stukje lopen. Hij wilde het zo graag voor zichzelf hebben dat ik er bijna geen foto van kon maken. Ondertussen aten zijn broertjes lekker wat ik voor ze had neer gezet. Beter ook, kippennek is nog wat te lastig voor ze, dat komt later wel. Terwijl ik dit schrijf heeft Yara haar actie al weer herhaald. Toch mooi dat instinct!


In de bak ligt nog wat de jongens van hun maaltijd hebben overgelaten. Yara en Amber wachten op mijn teken dat ze het mogen opeten. En, eerlijk is eerlijk, als ik niet kijk hebben ze geen teken nodig, maar ze laten de pups meestal wel eerst eten.








Wat zijn ze toch leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten