maandag 2 januari 2012

Gelukkig Nieuw Jaar!

Om te beginnen, voor iedereen die dit leest, een Heel Gelukkig en Gezond 2012, voor jezelf en voor je hond(en)!
Er is in de eerste twee dagen van dit jaar al weer het een en ander te vertellen. Op 1 januari kwam familie Stuijt nog eens kijken naar hun pup: Beertje, het rode mannetje. Op de foto de Nienke en Freya.

De plasmatjes heb ik afgeschaft. De mannen scheurden ze stuk en ik was bang dat ze er wat van zouden opeten. Dus ik dacht "laat ik eens een krant proberen", niet met de verwachting dat dat wel goed zou gaan. En inderdaad, dat duurde niet lang, dolle pret voor de mannen! Vanaf het moment dat ik ze binnen in de ren zette vlogen ze op de krant af en hebben ze zich goed vermaakt!





We hebben vandaag ook weer een ritje in de auto gemaakt. Nikky was weer mee,


Liza,


en dit keer ook Tessa.



Vanmiddag kwam Monica langs. Dit keer had ze ook de flatcoat Bailey van haar vriendin mee omdat zij vaak bij Monica en Erik is.


Barrel, ons blauwe pupje, die bij Monica en Erik gaat wonen en Bailey hebben buiten kennis gemaakt.


Kleine Barrel was hier eventjes onder de indruk, ook Bailey moest even aftasten,


maar ze vonden het beide ook erg leuk!


En in navolging van de Markiesjesvereniging en vooral ook op verzoek van Liza, hebben we onze eigen "Snelle Markiesjes Race" gehouden met de mannen. Liza had een mooi start-bord gemaakt. De race was leuk, de pups vonden het leuk, alle foto's zijn mislukt en de filmpjes zijn ook niet zo best. Hier onder is er toch een te zien. Bikkel was de winnaar van de eerste race en Balou van de tweede race.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten