dinsdag 22 juni 2010

Yara regelt het zelf en Alex heeft zich verstopt.

Vanochtend na een wandelingetje bleef Yara wat bedelend om me heen draaien. Zeker honger, dacht ik, dus ik besloot haar wat extra eten te geven.
Terwijl Yara lekker haar bakje aan het leeg eten was maakte ik wat melk klaar voor de pups.
Even later ging ik met de bakjes melk naar de puppyren. Daar stonden ze allemaal bij elkaar met in het midden iets wat beslist heel interessant was.
Wat bleek, er lag een homp (uitgebraakt?) voer van Yara en alle pups stonden er heerlijk aan te likken en te smikkelen! Daar stond ik met mijn bakjes melk, ze hadden er totaal geen belangstelling voor. Als ik de pups bij de melk zette liepen ze direct terug naar het cadeautje van Yara: veel lekkerder!
Yara, wat ben je toch een geweldige moeder! En ik heb de hint begrepen hoor, vanavond krijgen ze in plaats van melk hun eerste puppyvoer!

Geen belangstelling voor de bakjes melk.

's Middags kwam ik in de kamer en ik telde maar vier pups. Waar is nummer vijf? Na even zoeken had ik hem gevonden. Alex had een lekker plekje gevonden om te slapen, onder het plankje van de werpkist. Hij was bijna niet te zien.

Hier komt Alex, nog wat slaperig, net een beetje te voorschijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten