vrijdag 4 november 2011

"Ik doe dit nooit meer!!"

Inmiddels is het november 2011.

Met lieve kleine Abbie is het helaas niet goed gekomen. Niet lang nadat ze bij familie Verhoef is gekomen werd ze plotseling veel zieker en is ze overleden. Zo ontzettend verdrietig voor de Verhoefjes en ook voor ons.
Onvoorstelbaar dat de grootste en zwaarste pup uit het nest het uiteindelijk niet redt.
Kleine Abbie, het was een heel innemend en bijzonder hondje!
Gelukkig heeft familie Verhoef al weer een jaar een ander Markiesje! En ik weet dat ze heel erg blij en gelukkig zijn met dit hondje!

Toen Abbie was overleden was ook ik behoorlijk ontdaan. Haar kansen leken uiteindelijk zo goed en dan krijg je ineens een telefoontje dat ze er niet meer is....
Het was het voor Yara en voor mij het eerste nestje. Ik heb toen geroepen: "Ik doe dit nooit meer!!!"

Maar, inmiddels zijn we anderhalf jaar verder, en het begon toch weer te kriebelen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten