vrijdag 4 november 2011

Yara weer gedekt!

Yara was dit keer veel eerder loops dan ik had verwacht en we moesten snel nog bij de reutjes langs om ze in levende lijve te kunnen zien.
De keuze is gevallen op Youri -Valco of the Lucky Wevert, een hele leuke en vooral ook lieve hond! De twee passen wat type betreft naar mijn mening heel goed bij elkaar, en dat vonden ze volgens mij zelf ook.


Yara is gedekt op 11 september. De uitgerekende datum is 13 november!





Even voorstellen: Youri!




Yara is behoorlijk zwaar, veel zwaarder lijkt wel dan tijdens de eerste dracht. Ze slaapt veel en heeft ook niet altijd zin om op te staan als we haar roepen.
Als ik een langer stuk ga lopen neem ik de fiets mee, dan kan Yara een groot stuk achterop in het mandje en dan laat ik haar nog een stuk rustig lopen en snuffelen.
Amber mag dan lekker rennen naast de fiets, kan ze toch haar energie kwijt.

Zondag over een week is dus de uitgerekende datum, maar het zal me niet verbazen als de bevalling wat eerder begint, zo zwaar als ze is. We zullen het zien!

Omdat ik vooral veel foto's wil plaatsen op dit blog hier nog een paar foto's van Yara en haar dochter Amber.




Onze Markiezen!



Yara




Amber

1 opmerking: