maandag 19 juli 2010

Bedankt.

Op Abbie na zijn alle pups met hun nieuwe baasjes mee naar hun nieuwe huis. Ik vond het erg leuk om dit blog bij te houden zodat iedereen die dat wilde op de hoogte kon blijven van het wel en wee van onze pups. Ik stop pas met het blog als Abbie ook uitgevlogen is, maar de frequentie van het schrijven zal wel afnemen.

Graag wil ik iedereen bedanken voor de positieve reacties die ik over dit blog gekregen heb. Dat was voor mij extra motiverend om het goed bij te houden. Jammer dat het niet voor iedereen mogelijk was om een reactie op het blog zelf te plaatsen, maar mondeling of via de mail was ook leuk!

Een bedankje ook voor de mensen die ik de afgelopen weken en ook tijdens de dracht van Yara kon bellen als ik vragen had: Ineke Dirkse, Mieke van Ederen, Meta Feenstra en zeker ook Joke van Oudenhoven. Bedankt allemaal voor de adviezen en goede raad die ik van jullie gekregen heb!

Het is nu een stuk rustiger bij ons in huis. Van de andere kant geeft dat ons ook weer meer gelegenheid om met Yara en de twee overgebleven pups bezig te zijn.

Lieve Yara, die zo duidelijk aangeeft dat ze graag zelf weer wat aandacht wil.

En natuurlijk lieve kleine Amber,

en lieve schattige Abbie.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marion ,
    Met heel veel plezier heb ik je weblog gevolgd en genoten van Yara en haar pupjes .
    Ik blijf het nog wel even volgen hoor tot Abbie ook uitgevlogen is .
    Inderdaad net als jij zegt is het niet zo simpel en eenvoudig om een reaktie te plaatsen op de weblog ,dit kom ik ook tegen .
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marion,
    Ik heb, zoals ongetwijfeld velen, genoten van je verhalen en de ontwikkelingen van Yara's vijftal.
    Ik wens jullie allen heel veel geluk van en plezier met Amber en nog even een wat drukkere maar oh zo leuke tijd met Abbie erbij.
    Yara zal blij zijn dat ze haar leventje met jullie weer kan oppakken, alhoewel er wel iets aan toegevoegd is nu: Amber.
    Geniet van de hondjes, lekker bezig zijn is zo'n genot!
    Heel veel geluk en plezier voor alle nieuwe eigenaren en Yara en jullie natuurlijk in het bijzonder met de kleine Amber. Tot over een jaartje met de nestkeuring!

    BeantwoordenVerwijderen