maandag 5 juli 2010

Verdrietig bericht.

We staan er veel te weinig bij stil hoe gezegend we zijn als alle dingen goed gaan.

Vandaag werd ik gebeld en kreeg ik een verdrietig bericht. Het zusje van onze Yara, ook Yara, was bevallen van twee reutjes en helaas moesten ze een van de reutjes laten inslapen.

Ina, je bent altijd zo belangstellend naar onze Yara en haar nestje en ik weet hoeveel zin je had in het nestje met jou Yara. Wat ontzettend verdrietig dat het zo moest lopen.

Ik wens je heel veel sterkte,
en geniet van Yara en haar pup, het gaat zo snel.

1 opmerking:

  1. Hoi Marion ,
    Dank je wel !
    Ik was behoorlijk van slag , zo'n domme pech en zo verdrietig en moeilijk ,de angst voor nog meer pech .
    Gelukkig gaat het goed en mijn vertrouwen komt weer terug dat we kunnen genieten van Yara en haar pup .
    Voor jou zit het er al bijna weer op , wat gaat het toch snel en wat zijn het prachtige pupjes .
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen